Často kladené otázky

produkty
Jsou všechny láhve na pití bez BPA?

Ano, samozřejmě! Všechny láhve na pití jsou vyrobeny ze 100% plastu bez BPA.

Lze lahve na pití mýt v myčce?

Důrazně nedoporučujeme vkládat láhve na pití do myčky nádobí. Lahve na pití doporučujeme čistit vlažnou vodou a mýdlem. K čištění láhve na pití nepoužívejte bělidlo, abyste zachovali správné barvy.

Mohu do personalizované láhve na pití dát něco jiného než vodu, jako je Ranja?

Nedoporučujeme pít jiné nápoje než vodu z personalizované láhve na pití. Nápoje s barvivem, jako je Ranja, mohou způsobit odbarvení částí láhve na pití. Nedoporučujeme také plnit láhev sycenými nápoji, protože to může způsobit únik.

Produkt, který si chci objednat, je vyprodaný. Co teď?

Abyste byli co nejdříve informováni o nových skladových zásobách, doporučujeme pod tlačítko 'Vyprodáno' zadat vaši e-mailovou adresu k produktu. Jakmile bude produkt opět dostupný, obratem obdržíte e-mail.

Zadal jsem předobjednávku. Kdy obdržím svou objednávku?

Pokud jste provedli předobjednávku, bude to uvedeno u produktu, od kdy očekáváme, že budeme schopni dodat. To znamená, že doručíme do 1 až 2 dnů od uvedeného data. Pokud by se cokoliv změnilo, budeme vás neprodleně informovat.

Objednat
Neobdržel jsem potvrzovací e-mail?

Je nám líto, že jste neobdrželi potvrzovací e-mail! Pro jistotu si prosím zkontrolujte schránku se spamem. Občas se může stát, že některé e-maily skončí ve spamové schránce. Stále jste nic nedostali? Pošli nám email.

Zadal(a) jsem špatně svou adresu, co teď?

Zašlete nám co nejdříve e-mail se správnou adresou a číslem objednávky. Takto můžeme co nejrychleji upravit detaily adresy. Bohužel po zpracování Vaší objednávky již není možné údaje měnit. V tomto případě je zákazník odpovědný za úhradu nákladů na dopravu na správnou adresu.

Chci zrušit svou objednávku a ještě jsem neobdržel track & trace, je to možné?

Pokud jste si vybrali zboží, které není personalizované, je samozřejmě možné objednávku zrušit. Objednali jste si personalizovanou položku? Poté je možné objednávku zrušit pouze v případě, že ještě nebyla z naší strany zpracována.

Dodací lhůta a doprava
Jaká je dodací lhůta?

Využíváme objednávky podané do 12:00, následující pracovní den doma. Pokud je u produktu uvedena jiná dodací lhůta, dodržíme dodací lhůtu daného produktu.

Musím platit náklady na dopravu?

Objednávky od 55 EUR a více jsou v Nizozemsku, Belgii a Německu doručovány zdarma. U objednávek s nižší hodnotou bude účtováno poštovné. Standardní náklady na dopravu do Nizozemska, Belgie a Německa jsou 5,95 EUR. Standardní náklady na dopravu mohou být v jiných zemích vyšší.

Mohu sledovat stav své objednávky?

Jakmile bude váš balíček odeslán, obdržíte potvrzení o odeslání s odkazem track & trace, pomocí kterého můžete sledovat svůj balíček.

Můj balíček nebyl doručen, co mám teď dělat?

Je možné, že se váš balíček zpozdil dopravcem. Doporučujeme vám bedlivě sledovat trať a trasování. Jakmile bude znám nový termín dodání, bude viditelný v track & trace. Pokud máte pocit, že něco není v pořádku, pošlete nám prosím e-mail.

Moje objednávka není kompletní, co teď?

Když jste obdrželi objednávku a ta není kompletní nebo jste obdrželi nesprávnou položku. Pošlete nám e-mail, vždy uvádějte číslo objednávky a zašlete fotografii obdržených věcí, abychom vám mohli okamžitě pomoci.

Návraty
Mohu svou objednávku vrátit?

Personalizované zboží není možné vracet. Pokud nejste spokojeni nebo je produkt při převzetí poškozen, kontaktujte nás a společně najdeme řešení. Objednali jste si zboží, které nebylo personalizováno? Poté můžete toto zboží vrátit do 14 dnů od převzetí, ale zboží musí být nepoužité a stále v původním obalu.

Objednávku jsem obdržel poškozenou. Co teď?

Je bohužel možné, že se vaše objednávka během přepravy poškodí. Samozřejmě to chceme vyřešit za vás. Okamžitě nám zašlete e-mail, vždy uveďte číslo své objednávky a zašlete fotografii závady, abychom vám mohli okamžitě pomoci.

Jak funguje moje refundace?

Vrácení zboží probíhá do 7 pracovních dnů od příjezdu. Nákupní částku poté obdržíte po 1 až 3 pracovních dnech stejným způsobem jako při platbě. Pokud od doručení balíku uplynulo více než 7 pracovních dnů, pro jistotu nás prosím kontaktujte.

Platební a slevový kód
Jakou platební metodu mohu použít?

K platbě můžete použít:

ideál

S iDeal můžete platit online prostřednictvím důvěryhodného online platebního prostředí vaší vlastní banky.

kreditní karta

Platit můžete kartami MasterCard, VISA nebo American Express.

paypal

PayPal je celosvětový online platební systém, který používají jednotlivci a internetové obchody. Propojte svůj bankovní účet nebo kreditní kartu a zaplaťte svým účtem během několika sekund.

Bancontact

Belgičtí zákazníci mohou snadno platit prostřednictvím vlastního důvěryhodného a bezpečného bankovního prostředí.

Klarna

Poté zaplaťte za své online nákupy.

SOFORT bankovnictví

Plaťte jednoduše bankovním převodem. Velmi oblíbené u našich německých zákazníků.

Nemohu platit s Klarnou. co mám teď dělat?

Klarna provede kontrolu kreditu a okamžitě ukáže, zda byla vaše platba schválena nebo ne. Je možné, že vaše objednávka bude odmítnuta. Bohužel nevidíme důvod odmítnutí. Pro informace o odmítnutí je možné kontaktovat společnost Klarna. Doporučujeme provést objednávku znovu a zvolit jiný způsob platby.

Zapomněl jsem použít slevový kód. Co teď?

Před odesláním objednávky je nutné zadat slevový kód. Dodatečně bohužel není možné slevový kód vyřídit.